Diary.The final day.1

Cobor Buciumul, de la Alina spre statie. In spate cativa pusti din fata unui magazin striga " Eu beau Bergembier!!!!!". Dupa colt, nu mai e nimeni. Ma opresc si inchid ochii sa-mi respir libertatea. Ma simt ca si cum as putea face orice.
Asa sunt in vacanta. Ma conving pe mine insumi, zile-n sir, ca pot sa fug dau la facultatea de Arte, sa studiez desenul, fotografia, muzica, sa nu fiu mai mult decat o artista care tot ce vrea e sa-si deschida noua expozitie personala. Yeah, right! Ultimele zile, la Alina (my best friend), au fost zile frumoase si ciudate, in care m-a dezgustat lenea noastra si abilitatea de a zace in pat, uitandu-ne la filme , pentru 6 ore sau de a sta priponite pana la 3 dimineata pe scaunele de la calculator sa download-am chestii pentru Sims 2. Printre highlits-urile convietuirii noaste de 5 zile se numara gatitul, seara noastra de spa, tauaje semi-permanente folosite abuziv, lectii de pian ( Atentie la ritm!!!!!).Insa toate au trecut, eu ma indrept spre casa..si cam atat.
The thing is that in timpul vacantelor, ne simtit noi insine iarasi pentru ca putem sa facem ce ne place. ne tot spunem ca anul acesta va fi diferit, ca vom face totul cum vrem, ca vom iesi mai des. But noting changes.
Microbuzul ma face sa ma simt ca un cub de gheata intr-un blender. Thank God, am ajuns la statia mea. Finally home. Reality has been waiting for me and it's carying a bag full of notebooks.

Back to Top